"Veekraani" sümbol kuvatakse ekraanil siis, kui on probleem veesisselaskega. Järgige allpool kuvatavaid lihtsaid juhiseid, et kiiresti probleem lahendada.

1. Puhastage veesisselasketoru filter.

Vaadake videot selgitustega, kuidas kontrollida ja puhastada veesisselaske toru.

Samm-sammult juhend

Veesisselaske filter võib olla ummistunud. Järgige neid samme, et seda kontrollida.

1. Lülitage seade välja ja eemaldage pistik seinast.

2. Sulgege veekraan.

3. Eemaldage voolik veekraanilt.

4. Puhastage filter väikese harjaga jooksva vee all.

5. Näpunäide: Standardsete ja Aqua-secure mudelite jaoks:

  • Puhastage filter pesumasina tagaküljel.
  • Eemaldage voolik.
  • Kasutage tange filtri eemaldamiseks ning puhastage see.

6. Ühendage voolik tagasi ja kontrollige lekkeid.

2. Kontrollige veevarustuse voolikut

Blokeeritud või kortsus veetarne voolik võib olla põhjuseks, miks teie pesumasin ei täitu veega. Tõmmake masin natuke ettepoole ja harutage lahti nähtavad kortsud.

3. Kontrollige veekraani ja veesurvet

Kontrollige veekraani veesurvet. Sulgege veekraan ja eemaldage voolik.

Pange ämber kraani alla ja sulgege veekraan. Umbes 10 liitrit vett peaks minutis voolama.

4. Kutsuge professionaal

Kas pesumasin näitab ikka veel veekraani sümbolit? Kui olete juba ülaltoodud meetmed läbi viinud, ei tohiks pesumasin enam veekraani sümbolit näidata. Kui probleem siiski püsib, võib vajalikuks osutuda teenindusinseneri abi, et probleem lahendada.

Võtke meiega ühendust

Kirjutage aadressil: careline-EE@bshg.com või helistage numbril 6007877.

Oleme avatud esmaspäevast reedeni 8:00 – 17:00

Abi on juba teel

Leppige tehnikuga kokku kohtumine teile sobival kuupäeval ja ajal.

Boschi kodumasinate hooldusteenindus

Suurepärane teenindus nii enne kui ka pärast ostu.