Meie nõudepesumasinad on varustatud enesediagnostika süsteemiga, mis aitab probleemist teada anda, kui tõesti peaks rikkeid esinema. Kui nõudepesumasina ekraanile ilmub sümbol „veekraan“, järgige probleemi lahendamiseks neid 3 sammu.
Selle probleemi lihtsaks ja iseseisvaks lahendamiseks järgige videos toodud juhiseid.
1. Keerdus või ummistunud voolik
Vaadake nõudepesumasina veevoolik üle ja eemaldage kõik keerud ja mis tahed väänded.
Samm-sammuline juhend: kuidas kontrollida, et veevoolikul ei oleks väändekohti.
2. Madal veesurve
Kontrollige veesurvet otse kraanis, kasutades ämbrit. Lõpuni avatud kraanist peaks välja voolama umbes 10 liitrit vett minutis. Kui veesurve on liiga madal, pöörduge torulukksepa poole.
Samm-sammuline juhend: kuidas veesurvet kontrollida
Kui teil ei õnnestu probleemi lahendada, keerake veekraan kinni ja lülitage seade välja. Broneerige aeg, et mõni meie tehnik saaks tulla ja probleemi professionaalselt lahendada.
3. Ummistunud filter
Kui vee sissevoolu või AquaStop-vooliku veeühenduse filtrid on ummistunud, puhastage kindlasti veevooliku filter.
Samm-sammuline juhend: kuidas vee sissevoolu filtrit kontrollida
Kas olete nõuannete järgi kõik üle kontrollinud ja probleem ei ole lahenenud?
Kui toimisite eespool toodud nõuannete järgi, kuid Boschi nõudepesumasinaga on endiselt probleeme, võiksite lasta selle Boschi teeninduseksperdil üle vaadata.
Lingid, mis võivad teile huvi pakkuda.
- Lisateave nõudepesumasinate tõrkeotsingu kohta:
Ülevaate leht - Nõudepesumasinate kasutusjuhendid:
Kasutusjuhendid